Retunare produs
1. Conditii de retur.
In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse identice, un singur produs desigilat se accepta ca retur, restul cantitatii trebuie sa fie sigilata, de la personae fizice.
Produsele returnate trebuie sa fie insotite de documentul fiscal de achizitie, in original.
Produsele returnate nu trebuie sa aiba urme de folosinta, uzura si trebuie sa aiba ambalajul original;
Produsele care nu se afla in ambalajul original nu sunt acceptate la retur.
Lipsa sau deteriorarea etichetelor, de pe produse sau ambalaje atrag refuzul de returnare al produselor.
Prin solicitarea returului, clientul declara ca a luat la cunostinta conditiile prezentului regulament si este de acord in totalitate. Costul transportului pentru produsele returnate, revine in totalitate beneficiarului.
Prezentul regulament se regaseste afisat pe site-ul www.balticbebe.ro
ORGANIZATORUL isi rezerva dreptul de a aduce modificari / completari prezentului Regulament fara a avea obligatia de a notifica / informa in prealabil tertele persoane. Modificarile / completarile isi vor produce efectul de la data publicarii / afisarii lor.
Conditiile in care produsele achizitioanate online, pot fi returnate sunt: returnare in ambalajul original, fara urme de folosinta si nu mai tarziu de 14 zile de la data la care s-a primit produsul.
Produsele trebuie sa fi fost achizitionate de clienti persoane fizice, din magazine sau online, si sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
a. au fost cumparate intr-un intervalul anterior datei de depunere a Cererii de Retur nu mai mare de 14 zile
b: produsele trimise prin curier se vor verifica in maxim 3 zile de la primire si se anunta vanzatorul daca produsul a fost deteriorat. In cazul in care produsul nu este verificat in maxim 3 zile si este deteriorat, returul nu se mai poate face.
2. Produsele se pot returna in urmatoarele conditii:
- Au ambalajul original complet si nedeteriorat ;
- Nu au fost folosite;
-Transportul returului este suportat de client.
3. Timpul
Rezolutia la cererea de retur va fi trimisa clientului, printr-un mijloc de comunicare agreat (telefonic, email, fax, etc), in maxim 14 zile calendaristice de la preluarea produsului. Termenul de returnare al banilor, pentru cererile aprobate, este de maxim 15 de zile lucratoare de la data aprobarii returului;
4. Returnarea Contravalorii
In cazul in care clientul doreste achizitionarea altui produs din magazinele online, de valoare egala sau mai mare decat valoarea produsului pentru care se solicita retur, achitarea diferentei de valoare se va face direct.
In cazul in care a fost aprobata cererea de retur si clientul doreste restituirea sumei de bani, suma va fi tranferata in contul indicat de catre client in cererea de retur, in termen de 15 de zile lucratoare de la aprobare, aceasta plata reprezentand contravaloarea produsului asa cum a fost ea inscrisa pe documentul fiscal ce probeaza achizitia.
5. Litigii
Orice disputa cu privire la interpretarea, executarea si efectele prezentului Regulament vor fi solutionate pe cale amiabila.
Va rugam trimiteti un email la baltic.evolution@gmail.com cu codul produsului pe care vreti sa il returnati.